تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژانویه 2024 - 18:59
کد خبر : 891

سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران

شمار داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران به ۴۶۱ نفر رسید

شمار داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران به ۴۶۱ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس ۴۱ نفر از استان مازندران تایید صلاحیت شدند که تعداد مجموع تایید صلاحیت شدگان در استان به ۴۶۱ نفر رسید. قاسم عزیززاده گرجی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید در کشور ۵۵۰ داوطلب دیگر

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس ۴۱ نفر از استان مازندران تایید صلاحیت شدند که تعداد مجموع تایید صلاحیت شدگان در استان به ۴۶۱ نفر رسید.
قاسم عزیززاده گرجی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین فهرست تایید صلاحیت‌های جدید در کشور ۵۵۰ داوطلب دیگر تایید شدند که مجموع تایید صلاحیت ها از ۱۳هزارو۲۰۰ نفر فراتر رفت. مازندران ۹ حوزه انتخابیه شامل «ساری و میاندورود»، «قائمشهر، ‌سوادکوه، سوادکوه شمالی، ‌سیمرغ و جویبار»، «نکا، گلوگاه و بهشهر»، «تنکابن، ‌رامسر و عباس‌آباد»، «نور و محمودآباد» و «نوشهر، چالوس و کلاردشت»، «بابل»، «آمل» و همچنین «بابلسر و فریدونکنار» دارد که از این ۹ حوزه در مجموع ۱۲ نماینده راهی خانه ملت می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.