تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فوریه 2024 - 22:46
کد خبر : 923

هیات کشتی مازندران

بازگشت مجتبی گلیج به تیم‌ملی کشتی

بازگشت مجتبی گلیج به تیم‌ملی کشتی

هیات کشتی مازندران از برگشت مجتبی گلیج مجوز حضور در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: به هیأت کشتی تنکابن نامه زدیم که گلیج خودش را به تهران برساند، این کشتی‌گیر حتما در اردوی پیش رو حضور خواهد داشت. مجتبی گلیج یکی از کشتی‌گیرانی بود که به دلیل عدم کسب مدال و سهمیه المپیک

هیات کشتی مازندران از برگشت مجتبی گلیج مجوز حضور در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: به هیأت کشتی تنکابن نامه زدیم که گلیج خودش را به تهران برساند، این کشتی‌گیر حتما در اردوی پیش رو حضور خواهد داشت.

مجتبی گلیج یکی از کشتی‌گیرانی بود که به دلیل عدم کسب مدال و سهمیه المپیک در مسابقات جهانی بلگراد و همچنین نایب‌قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو، باید کار خود را در چرخه انتخابی تیم ملی در سال المپیک از مسابقات قهرمانی کشور آغاز می‌کرد.

او به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا در این رقابت‌ها قصد شرکت در مسابقه نداشت، اما باتوجه به اولتیماتوم فدراسیون کشتی مبنی بر حذف غایبان از چرخه المپیک، او در ساری روی تشک رفت که به دلیل مصدومیت در همان مبارزه اول تن به شکست داد.

وقتی بعداز مسابقات کشوری نام اردونشینان اعلام شد نامی از مجتبی گلیج در بین دعوتی‌ها نبود و او به اردوهای بعدی نیز دعوت نشد.

با این وجود هیأت کشتی مازندران که پیش از این موضوع عدم دعوت از علی سوادکوهی و محمدحسین محمدیان نفرات دوم اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور به اردو را از طریق فدراسیون پیگیری کرده بود، درباره مجتبی گلیج نیز اعلام کرد که او در پایان دوره نقاهت آسیب‌دیدگی‌اش به اردو دعوت خواهد شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد از امروز (پنجشنبه) در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که باز هم نام گلیج در بین دعوتی‌ها نبود، در حالیکه دوره درمانی و نقاهت او به پایان رسیده است.

اما امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران در این‌رابطه به خبرنگاران گفت: موضوع گلیج متفاوت از باقی نفرات دعوت شده بود، چون بعد از بهبود باید به اردو می‌آمد. فدراسیون به ما اعلام کرد که او می‌تواند در این اردو حضور داشته باشد و ما هم به هیأت کشتی تنکابن نامه زدیم که گلیج خودش را به تهران برساند. این کشتی‌گیر حتما در اردوی پیش رو حضور خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.