تاریخ انتشار : دوشنبه 29 ژانویه 2024 - 12:04
کد خبر : 883

استاندار مازندران: حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است

استاندار مازندران: حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است

استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است. سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد بیان داشت: فرمانداران برای تحقق برنامه های توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند هماهنگی هستند و اگر یک مدیر با

استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است.

سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد بیان داشت: فرمانداران برای تحقق برنامه های توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند هماهنگی هستند و اگر یک مدیر با وی هماهنگ نباشد در روند خدمت رسانی گروهی اخلال ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: مدیران ستادی در انتصاب مدیران شهرستانی باید با هماهنگی و نظر فرماندار این اقدام را انجام دهند و انتصاب مدیر بدون هماهنگی فرماندار حکمش باطل است.

وی با ذکر این مطلب که اگر اختلافی برای انتخاب بین فرماندار و مدیر ستادی ایجاد شد، نظر معاون مرتبط استاندار با آن دستگاه دولتی تعیین کننده است، گفت: برای پایان دادن به اختلاف نظر در کمترین زمان ممکن چاره اندیشی خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: تمام مسوولیت های شهرستان به عهده فرمانداران است و این افراد باید در خصوص عملکرد خود پاسخگو باشند و در همین راستا حق انتخاب مدیر به فرمانداران داده شد.

حسینی پور با ذکر این مطلب که هر شهرستان باید بر اساس توانمندی های خود در مسیر توسعه قرار گیرد، بیان داشت: ظرفیت ممتاز گل و گیاه در محمودآباد باید در خدمت توسعه و اشتغال پایدار شهرستان قرار گیرد.

استاندار مازندران ادامه داد: در ۲ سال اخیر تلاش شد تا رکود از بازرا برنج و مرکبات خارج شود و برای تحقق این امر صادرات و خرید تضمینی این محصولات در دستور کار قرار گرفت.

حسینی پور تصریح کرد: رونق صادرات مرکبات مازندران سبب شد قیمت مرکبات تامسون در سال جاری و روزهای اخیر بین ۹۰ تا ۱۳۰ هزار ریال برسد.

این مقام مسوول تصریح کرد: هر چند قیمت فعلی مرکبات هم برای کشاورز راضی کننده نیست اما قیمت نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.