تاریخ انتشار : جمعه 12 ژانویه 2024 - 1:13
کد خبر : 638

حکمت داجلری با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار تنکابن معرفی شد.

حکمت داجلری با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار تنکابن معرفی شد.

با حکم سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، حکمت داج لیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن منصوب و طی آئینی با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد. ‎ از چپ به راست: حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن /

با حکم سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، حکمت داج لیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن منصوب و طی آئینی با حضور استاندار مازندران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی معارفه شد. ‎

از چپ به راست: حجت الاسلام سید مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن / سید محمود حسینی‌پور، استاندار تنکابن/ حکمت داجلری، فرماندار ویژه شهرستان تنکابن/ یاسر زندی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنکابن سرپرست فرمانداری ویژه

استاندار مازندران _یک‌شنبه هفدهم دی‌_ در حاشیه مراسم معارفه فرماندار جدید تنکابن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه تحول اقتصادی، بر اساس ظرفیت های شهرستان در دستور کار فرمانداران قرار گیرد، گفت: مازندران باید مانند همیشه در مشارکت انتخاباتی در شمار استان های پیشرو باشد. ‎

استاندار مازندران، گفت: استفاده از اقتصاد دریا محور برای مازندران یک ضرورت در مسیر اعتلای اقتصادی است و فرمانداران ساحلی باید به این مهم بیش از پیش توجه کنند.

سیدمحمود حسینی پور، افزود: امروز برای خروج مناطق مختلف در حوزه توسعه زیرساختی در همه بخش ها در گام نخست باید مزیت های این شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد و خوشبختانه جای جای استان از توانمندی و نیروی انسانی ممتاز برخوردار است.

استاندار، افزود: یکی از راهبردهای دولت ارزش گذاری محصولات حوزه کشاورزی نظیر گل و گیاه، مرکبات و کیوی است که باید ساماندهی و به شکل ضابطه مند برای این محصولات که نقش موثری در رونق اقتصادی منطقه دارد، شود.

وی بیان داشت: متاسفانه مرکبات مازندران آنچه بررسی شده در خیابان های کشور قزاقستان عرضه می شود و این زیبنده مازندران نیست که محصولات آن به این شیوه به دیگر کشورها صادر شود و ضرورت دارد زیرساخت ها در این حوزه فراهم شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفندماه و آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری، گفت: مازندران باید مانند همیشه در مشارکت انتخاباتی در شمار استان های پیشرو باشد.

در این آیین؛ حکمت داج لیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تنکابن معرفی و از خدمات یاسر زندی که در ۱۵ آبان ماه با حفظ جایگاه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی عهده دار مسوولیت سرپرستی فرمانداری این شهرستان شد، قدردانی شد.

 

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است و از ابتدای دولت سیزدهم فرمانداری تنکابن با سرپرست اداره می‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.