تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2024 - 16:27
کد خبر : 945

حکمت داج‌لیری سرپرست فرمانداری تنکابن گفت

بر اثر رانش، حدود ۷۰ هکتار از زمین به سمت رودخانه حرکت کرده است، رودخانه مسیرش ابتدا بسته شده بود اما در بازدید مشخص شد آب خروجی کم‌کم مسیر خودش را باز می‌کند.

بر اثر رانش، حدود ۷۰ هکتار از زمین به سمت رودخانه حرکت کرده است، رودخانه مسیرش ابتدا بسته شده بود اما در بازدید مشخص شد آب خروجی کم‌کم مسیر خودش را باز می‌کند.

۷۰ هکتار از زمین‌های «لیره‌سر» تنکابن دچار رانش شد. سرپرست فرمانداری تنکابن گفت: بر اثر رانش، حدود ۷۰ هکتار از زمین به سمت رودخانه حرکت کرده است، رودخانه مسیرش ابتدا بسته شده بود اما در بازدید مشخص شد آب خروجی کم‌کم مسیر خودش را باز می‌کند.حکمت داج‌لری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن در مورد رانش

۷۰ هکتار از زمین‌های «لیره‌سر» تنکابن دچار رانش شد.

سرپرست فرمانداری تنکابن گفت: بر اثر رانش، حدود ۷۰ هکتار از زمین به سمت رودخانه حرکت کرده است، رودخانه مسیرش ابتدا بسته شده بود اما در بازدید مشخص شد آب خروجی کم‌کم مسیر خودش را باز می‌کند.حکمت داج‌لری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن در مورد رانش اخیر قسمتی از جنگل‌های لیره‌سر تنکابن اظهار کرد: با توجه به گزارشی که در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه از رانش زمین در قطعه‌ای از جنگل بالاتر از روستای لیره‌سر داشتیم بازدیدی در همان تاریخ با حضور اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و بخشدار بخش کوهستان انجام شد، بعد از آن جلسه ستاد بحران با حضور مدیرکل ستاد بحران استان و دستگاه‌های مرتبط در فرمانداری تنکابن تشکیل شد.

داج‌لیری با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ متر از زمین رانش کرده است، افزود: حدود ۷۰ هکتار از زمین به سمت رودخانه حرکت کرده است، رودخانه مسیرش ابتدا بسته شده بود، امروز در بازدید مشخص شد تقریبا بیش از دو سوم آب ورودی داریم و خروجی هم کم‌کم مسیر خودش را باز می‌کند.

منطقه رانشی در تنکابن

وی تصریح کرد: به روستاهای پایین‌دست اطلاع‌رسانی داده شده است، تیم‌های مراقبت در آنجا مستقر شده است، نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های نهایی و داده‌هایی که انجام می‌دهند قطعا اطلاع‌ رسانی به مردم خواهد شد.

بازدید سرپرست فرمانداری تنکابن از منطقه رانشی تنکابن

فرماندار تنکابن خاطرنشان کرد: اداره آب مشغول شده است و لایروبی رودخانه‌ها را آغاز کرده است، منابع طبیعی هم مسیرهایی که احتمال دارد با درختان افتاده منتج به آسیب‌دیدگی مردم می‌شود در حال باز کردن است.

منطقه رانشی لیره‌سر

داج‌لیری با بیان اینکه بتوانیم بدون هیچ آسیبی این بحران را پشت سر بگذاریم، یادآور شد: فعلا مشکلی نداریم و می‌شود با این فضا تا زمانی که سیلابی نداشته باشیم کنترل کرد. /فارس

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.