تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2024 - 21:30
کد خبر : 791

رامین شیخ اشکوری

تیم فوتسال مقاومت تنکابن / جوانانی که با دست خالی خوش درخشیدند

تیم فوتسال مقاومت تنکابن  / جوانانی که با دست خالی خوش درخشیدند

💢تیم فوتسال مقاومت تنکابن رفته رفته در حال طی کردن پله های ترقی بوده و این بار در بازی خارج از خانه با تیم بارمان خمین شهر اصفهان نتیجه مساوی گرفت و این درحالیست که تیم خمین شهر در صدر جدول لیگ دسته یک قرار دارد . تیم فوتسال مقاومت تنکابن تنها نماینده غرب استان

💢تیم فوتسال مقاومت تنکابن رفته رفته در حال طی کردن پله های ترقی بوده و این بار در بازی خارج از خانه با تیم بارمان خمین شهر اصفهان نتیجه مساوی گرفت و این درحالیست که تیم خمین شهر در صدر جدول لیگ دسته یک قرار دارد .

تیم فوتسال مقاومت تنکابن تنها نماینده غرب استان مازندران در این رشته ورزشی در لیگ برتر بوده و دیگر متعلق به تنکابن نیست ، با دست خالی وبدون اسپانسر مالی به حیات خویش ادامه میدهد .

 

💠 این درحالیست که مسؤلان ورزشی استاني و شهرستانی خصوصا هیات فوتبال هنوز هیچ‌حمایتی از خود نشان نداده و تاکنون این تیم بدون پشتوانه ی مالی در حال فعالیت بوده و با تیم های پرقدرت و نامدار در سطح کشور بازی میکند.

 

♻️بطور حتم حیات حرفه ای این تیم نوپا نیازمند یک اسپانسر مالی خوب بوده و از این رو شایسته است بخش خصوصی وارد میدان شده و از این تیم فوتسال حمایت کنند تا شاهد موفقیت روزافزون انان باشیم .

 

💠 از سوی دیگر ، حمایت و توجه مسئولان ورزشی استان مازندران هم دلگرمی ورزشکاران و‌موفقیت بیشتر انان را رقم خواهد زد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =